17 Dis 2011

Kemalangan Di Tengah Hari Jumaat Depan Rumah Aku

Assalamualaikum..

Post kali ini agak berbeza sedikit kerana apa yang berlaku memang  tak disangka-sangka. Hari jumaat semalam, selepas solat jumaat bertarikh : 16/12/2012 tercatat satu sejarah yang pasti tidak akan dilupakan sampai bila-bila.

Kisah bermula selepas aku solat jumaat, nak bertolak pulang ke rumah. Orang ramai berkumpul di persimpangan jalan betul-betul depan rumah aku.

Jom kita tengok gambar ni





Nasib baik tiada yang mati atau cedera. Untuk pengetahuan semua, tempat yang sama di depan rumah aku inilah dah berlaku bermacam-macam kemalagan yang melibatkan lori. Tak tahu la sebab apa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Suka Post ini?? Tekan SHARE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mohd Izuddin

Mohd Izuddin
Aku suka untuk Berjalan , Melihat , dan Mentafsir semua perkara yang aku lalui kerana pasti ada hikmah disebalik kejadian-Nya. Tekan SHARE di mana Post yang anda Suka! Terima Kasih