5 Okt 2009

Pemandangan yang Mengasyikkan

assalamualaikum...
kali ni aku nk kongsi sedikit gmbr pemndgn
di ipgm ktaa.. semua ni aku amek sndiri..
pendapat aku gmbr ni memg best



gmbr wktu pagi yg mengasyikkan


awan berarak pilu melintasi ipgm ktaa...


kalau diperhatikan gmbar ni ade pelangi di kiri gmbar
dan bulan di sebelah kanan gmbar... how fortunate...


awan lagi , hehe ...


gmbr ni pulak adalh gmbr hujan...
tgk btul2 di tgh2 gmbar ad mcm bentuk
garisan 2 kebawah..
ha.. tu la hujan..

sesungguhnya penciptaan langit dan bumi
itu merupakan salah satu ciptaan
Allah yg Maha Agung
Subhanallah!

2 ulasan:

  1. subhanaAllah..

    berjalan melihat mntafsir..

    [sy ske sngat tyme ujan turun, coz hujan seolah ada mgeluarkn bau yg natural..bau tanah di bumi bercmpur air...so refreshing...subhanaAllah]

    BalasPadam

Suka Post ini?? Tekan SHARE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mohd Izuddin

Mohd Izuddin
Aku suka untuk Berjalan , Melihat , dan Mentafsir semua perkara yang aku lalui kerana pasti ada hikmah disebalik kejadian-Nya. Tekan SHARE di mana Post yang anda Suka! Terima Kasih